Kā pārdot vienmēr? Preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana.
Semināra mērķi: apgūt pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, sākot no sagatavošanās pārdošanai un potenciālo klientu noteikšanas, līdz pārdošanas procesam un tā novērtējumam. Semināra tēmas iespējams izvēlēties, atbilstoši katra uzņēmuma mērķiem un vajadzībām.
Semināra tēmas:
- Sagatavošanās pārdošanai
- Potenciālais klients – kā to noskaidrot?
- Klientu tipoloģija
- Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
- ievads
- informēšana
- argumenti, prezentēšana
- mērķis
- Jautājumi pārdošanā
- Prasme klausīties
- Efektīva prezentācija
- Prezentācijas mērķis
- Prezentācijas likumi:
-
- izskaidrošana
- rādīšana
- iesaistīšana
- apstiprināšana
-
- Telefonmārketings pārdošanā
- Tālruņa izmantošanas piecu soļu metode:
- iemesls
- ieguvums
- sarunas ilgums
- novērtējums
- tikšanās laiks
- Secinājumi, statistika, novērtējums
Dalībnieki: pārdevēji – konsultanti, darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji.
Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
Semināra ilgums: 5 stundas