Administratoru kursi
- Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt?
- Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija.
Semināra mērķi:
- Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu;
- Korporatīvā tēla pilnveidošana;
- Iegūt motivāciju un pārliecību par savām spējām.
Semināra tēmas:
- Es un kompānija (mani mērķi, kompānijas mērķi, lojalitāte u.c.)
- Administratora pamatīpašības
- Mērķis – klients
- Darba uzdevumi
- Pirmais iespaids
- Apģērba etiķete
- Koptēls
- Sagatavošanās procedūra un pozitīvā klimata radīšana
- Darbs ar klientu:
- Sagaidīšana
- Sasveicināšanās etiķete
- Klienta apkalpošanas etiķete
- Neverbālā komunikācija
- Verbālā komunikācija
- Pakalpojumi un preču pārdošana ***
- Klienta izzināšana (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumi maksimālam rezultātam)
- Problēmsituāciju risināšana. Pozitīvu rezultātu panākšana
- Atvadīšanās
- Saskarsme pa telefonu (telefonmārketings)
- Citu darbinieku vadīšana
Semināru vada: Laila Majore – psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.
Dalībnieki: profesionālu SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, sporta, atpūtas un veselības aprūpes centru darbinieki.
Semināra pasniegšanas metodika: seminārs sagatavots saskaņā ar aktuālajām motivācijas un vadības teorijām, kā arī ņemot vērā nozares specifiku.
Semināra ilgums: 5 stundas