Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Kontrreklāma jeb nepamatoto uzbrukumu izmantošana uzņēmuma imidža celšanai

Drukāt

Gaidāmais rezultāts: klausītājiem pēc kursa beigšanas jāpārzina kontrreklāmas būtība, publiskās kontrreklāmas pamatvirzieni, un jāprot praktiski izmantot “āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas paņēmienus.

Pamata ideja: kontrreklāma ir sava uzņēmuma un personāla imidža celšana izmantojot konkurentu uzbrukumus. Kontrreklāmas, “āķīgo” jautājumu uzdošanas uzbrucējiem un atbilžu uz tādiem jautājumiem veidošanas tehnika pieļauj veiksmīgi atspēkot uzbrukumus un antireklāmas kampaņas, parādīt klientiem uzņēmumu pozitīvā veidā, celt savu un savas organizācijas imidžu, izmantojot konkurentu uzbrukumu.

Mērķi un uzdevumi: apgūt „āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas tehnikas pamatpaņēmienus, kas ļauj veiksmīgi atspēkot antireklāmas kampaņas un celt sava uzņēmuma imidžu. Iemācīt atrast efektīvus risinājumus sarežģītās situācijās, izmantojot konkurentu uzbrukumus sev par labu. Kā arī izprast kontrreklāmu kā procesu, nevis kā atsevišķas akcijas.

Semināra tēmas:

1. Kontrreklāmas uzdevumi un būtība. Atšķirība starp plānveidīgu un publisku kontrreklāmu stratēģijām.

2. Kontrreklāmas pamat paņēmieni. Divi kontrreklāmas virzieni.

3. Media-fakti un darbs ar tiem. Prakse.

4. “Āķīgo” jautājumu uzdošanas pamatpaņēmieni. Prakse.

5. Atbilžu pamatpaņēmieni. Prakse.

6. Kontrreklāmas ētika.

Pasniedzējs: Jūlijs Muraškovskis – Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ-Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 16 stundas

Semināra valoda: latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.


Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Uzzināt vairāk  

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Uzzināt vairāk  

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
Jūs interesējošās tēmas:

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

Copyright © PAC Agenda

Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!