Kā pārdot vienmēr? Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana skaistumkopšanas industrijā.
Semināra mērķi: apgūt skaistumkopšanas industrijas dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas.
Semināra tēmas:
- Komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības:
-
- VIP klientu apkalpošanas principi. VIP klientu vērtības, vēlmes, prasības;
- kontakta nodibināšana;
- „pakalpojuma sniegšanas pozīcija” kā efektīvas komunikācijas instruments;
- neverbālā komunikācija;
- personīgā saskarsmes stila, domāšanas šablonu un uzvedības stratēģiju analīze. Iespējamo uzvedības modeļu izstrāde. Lomu spēles.
-
- Sagatavošanās pārdošanai
- Klientu tipoloģija
- Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
- ievads;
- informēšana;
- argumenti, prezentēšana;
- mērķis.
- Jautājumi pārdošanā
- Prasme klausīties
- Darbs ar iebildumiem (tajā skaitā arī iebildumiem attiecībā uz cenu)
- Dārgo preču un pakalpojumu efektīva prezentācija
- Prezentācijas mērķis
- Prezentācijas likumi:
- izskaidrošana;
- rādīšana;
- iesaistīšana;
- apstiprināšana.
- Ilgtermiņa attiecību ar klientu nodibināšana un uzturēšana. Kā pabeigt darījumu ar VIP – klientu, lai viņš atgrieztos atkal un tieši pie Jums.
- Secinājumi, statistika, novērtējums
Semināru vada: Laila Majore – psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.
Dalībnieki: SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, atpūtas un sporta centru administratori, vadītāji, kā arī citi darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu.
Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
Semināra ilgums: 6 stundas