Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Kā pārdot vienmēr? Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana skaistumkopšanas industrijā.

Drukāt

Semināra mērķi: apgūt skaistumkopšanas industrijas dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas.

Semināra tēmas:

  1. Komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības:
      • VIP klientu apkalpošanas principi. VIP klientu vērtības, vēlmes, prasības;
      • kontakta nodibināšana;
      • „pakalpojuma sniegšanas pozīcija” kā efektīvas komunikācijas instruments;
      • neverbālā komunikācija;
      • personīgā saskarsmes stila, domāšanas šablonu un uzvedības stratēģiju analīze. Iespējamo uzvedības modeļu izstrāde. Lomu spēles.
  2. Sagatavošanās pārdošanai
  3. Klientu tipoloģija
  4. Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
    • ievads;
    • informēšana;
    • argumenti, prezentēšana;
    • mērķis.
  5. Jautājumi pārdošanā
  6. Prasme klausīties
  7. Darbs ar iebildumiem (tajā skaitā arī iebildumiem attiecībā uz cenu)
  8. Dārgo preču un pakalpojumu efektīva prezentācija
  9. Prezentācijas mērķis
  10. Prezentācijas likumi:
    • izskaidrošana;
    • rādīšana;
    • iesaistīšana;
    • apstiprināšana.
  11. Ilgtermiņa attiecību ar klientu nodibināšana un uzturēšana. Kā pabeigt darījumu ar VIP – klientu, lai viņš atgrieztos atkal un tieši pie Jums.
  12. Secinājumi, statistika, novērtējums

Semināru vada: Laila Majore – psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

Dalībnieki: SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, atpūtas un sporta centru administratori, vadītāji, kā arī citi darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 6 stundas

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.


Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Uzzināt vairāk  

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Uzzināt vairāk  

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
Jūs interesējošās tēmas:


Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

Copyright © PAC Agenda

Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!