Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana. VIP klientu apkalpošana.
SEMINĀRA MĒRĶI
Apgūt dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas.
SEMINĀRA UZDEVUMI
- Pilnveidot profesionālu apkalpošanas kultūra un komunikāciju ar klientu;
- Izprast attieksmes nozīmīgumu saskarsmē ar klientiem;
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas dažādās situācijās;
- Izprast profesionālas apkalpošanas noslēpumus darbā ar klientiem, taupot laiku un resursus;
- Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē profesionālam darbam ar klientiem;
- Pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu un stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties;
- Attīstīt spēju neuztvert personiski un vadīt savas emocijas;
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
- Apgūt profesionālas iemaņas klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanai kā klātienē, tā arī darbam pa tālruni;
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
- Korporatīvā tēla pilnveidošana.
SEMINĀRA TĒMAS
- Komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības:
- VIP klientu apkalpošanas principi. VIP klientu vērtības, vēlmes, prasības;
- kontakta nodibināšana;
- „pakalpojuma sniegšanas pozīcija” kā efektīvas komunikācijas instruments;
- neverbālā komunikācija;
- personīgā saskarsmes stila, domāšanas šablonu un uzvedības stratēģiju analīze. Iespējamo uzvedības modeļu izstrāde. Lomu spēles.
- Sagatavošanās pārdošanai
- Klientu tipoloģija
- Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
- ievads;
- informēšana;
- argumenti, prezentēšana;
- mērķis.
- Jautājumi pārdošanā
- Prasme klausīties
- Darbs ar iebildumiem (tajā skaitā arī iebildumiem attiecībā uz cenu)
- Dārgo preču un pakalpojumu efektīva prezentācija
- Prezentācijas mērķis
- Prezentācijas likumi:
- izskaidrošana;
- rādīšana;
- iesaistīšana;
- apstiprināšana.
- Ilgtermiņa attiecību ar klientu nodibināšana un uzturēšana. Kā pabeigt darījumu ar VIP – klientu, lai viņš atgrieztos atkal un tieši pie Jums.
- Secinājumi, statistika, novērtējums
DALĪBNIEKI
Pārdevēji – konsultanti, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji, u.c. darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu augšējā cenu segmentā.
SEMINĀRA NORISE
Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
SEMINĀRU VADA
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.