Semināru cikls “Klientorientēta komunikācija”
Datumi tiks precizēti (plkst. 10.00 – 12.00…12.30) / Vebinārs tiešsaistē!
Iespējams piedalīties gan visā semināru ciklā, gan atsevišķās tā daļās.
Šajā tiešsaistes semināru ciklā izskatīsim svarīgākos komunikācijas ar klientu aspektus.
Tā dalībnieki iemācīsies:
– komunicēt un nenogurt komunikācijā, nezaudējot pozitīvo komunikāciju;
– precīzi izmantot laiku un vadīt sarunas kā rakstiski, tā telefoniski un klātienē;
– radīt un veidot pozitīvu organizācijas tēlu.
(Plkst. 10.00 – 12.30)
Šī semināra rezultātā tā dalībnieki:
– labāk spēs izvērtēt savas līdzšinējās komunikācijas prasmes ar klientiem un kolēģiem,
– izpratīs, kā efektīvāk komunicēt ar klientiem, kā sadarboties ar kolēģiem,
– labāk izpratīs savas komunikācijas un līdzdalības nozīmi kolektīva kopējās noskaņas un organizācijas tēla veidošanā,
– uzzinās, kā plānot savu darba dienu tā, lai nenogurtu, neizdegtu un darbs būtu produktīvāks.
Semināra saturs:
- Kā veidot savu ikdienu, balstoties uz smadzeņu darbības principiem
- Kā nenogurt, neizdegt intensīvos darba apstākļos
- Kāpēc man līdzdarboties organizācijas ikdienā?
- Kā labāk komunicēt ar organizāciju
- Prioritāšu noteikšana dienas kārtībai (t.sk. attālināta darba apstākļos). Prasmes plānot dienu, nedēļu un veidot ilgtermiņa plānus:
– Pareto sistēma
– Pomodoro sistēma.
(Plkst. 10.00 – 12.00)
Modernajā pasaulē, kad klātienes tikšanās un klātienes sarunas bieži tiek aizvietotas ar rakstisku komunikāciju e-pastos un informatīvajos materiālos, bieži vien ir grūti izvērtēt, kā šī komunikācija darbojās un cik tā ir efektīva. Analizējot reālu rakstiskās komunikācijas uzdevumu rezultātus nākas secināt, ka nereti teksta izsūtītājs un tā saņēmējs dažādi uztver, izprot un interpretē teksta saturu.
Šajā seminārā runāsim par to, kā uzlabot rakstisko komunikāciju, kā ieviest tās satura analīzi un paaugstināt darbinieku izpratni par rakstiskās komunikācijas procesu kopumā.
Semināra saturs:
- Rakstiskās sarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
- Emociju izmantošana rakstiskajā komunikācijā
- Atgriezeniskās saites veidošana rakstiskajā komunikācijā
Šis seminārs nav par gramatiku un pareizrakstību! Šis seminārs ir par sarakstes būtību un sūtību, tās saturu, stratēģiju, sarakstes mērķu un uzdevumu sasniegšanu, emocionālajām izpausmēm tajā u.tml. Īsāk sakot, par to, lai Jūsu rakstītais tiktu saprasts tieši tā, kā bijāt plānojuši.
(Plkst. 10.00 – 12.00)
Telefonsarunas ir lielisks veids kā pārstāvēt organizāciju, pārdot pakalpojumus, preces un veikt pārrunas. Telefonkomunikācija starp klientu un organizāciju pēdējos gadus ir kļuvusi par ne tikai jaunu klientu ieguves mehānismu, bet arī klientu noturēšanas, apkalpošanas mehānismu.
Krīzes situācijās komunikācija telefonsarunā bieži vien veido klienta viedokli par pakalpojumu, preci un visu organizāciju.
Semināra saturs:
- Telefonsarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
- Balss un emociju izmantošana darbā ar klientiem
- Telefonsarunu komunikācijas atgriezeniskās saites veidošana
Starp semināra dienām dalībniekiem tiks uzdoti mājasdarbi – praktiskie uzdevumi.
Organizācijām piedāvājam novadīt arī padziļinātas (6h) semināru versijas.
Apraksti skatāmi šeit:
Rakstiskās komunikācijas uzlabošana >>>
Telefonsarunas >>>
SEMINĀRU CIKLU VADA:
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
CENA
piesakoties uz visu semināru ciklu: 115,00 EUR + PVN = 139,15 EUR
piesakoties uz atsevišķām tā daļām: 44,00 EUR + PVN = 53,24 EUR par vienu daļu
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide tiek piemērota, ja pieteiksieties uz visām daļām)
Norises vieta: tiešsaiste
Atsauksmes par citiem Andreja vadītajiem semināriem:
“Liels paldies par teicami organizētiem kursiem un tik pat izcilu lektoru, kas parādīja cik vienkārši un tai pat laikā profesionāli var risināt un darīt darbu. Liels paldies Jums! Un it īpaši liels paldies Andrejam Kozlovam! Bija prieks iepazīties un klausīties, vedināja domāt un darīt citādāk to pašu, bet kvalitatīvāk un profesionālāk! PALDIES!!! “
“Seminārs “Klientorientēta komunikācija” ir viens no pēdējā laika interesantākajām tiešsaistēm. 4,5 stundas pagāja nemanot- saturīga informācija, lielisks pasniegšanas veids. Paldies par iespēju tikties ar tik augsta līmeņa pasniedzēju – biheivoristu Andreju Kozlovu.”
“Vienas no pēdējā laikā profesionālākajām apmācībām, kurām tiešām bija pievienotā vērtība! Reti sanāk dzirdēt tik kvalitatīvi un profesionāli pasniegtas mācības, lektoram Andrejam – 10 balles!”
“Semināra lektors A.Kozlovs ar dzīves piemēriem prata tēmu pasniegt ļoti viegli uztveramu. Bija interesanti klausīties, kā arī noteikti bonuss ir tam, ka šeit tika vērstas mācības arī uz komunikāciju un diskusiju, iesaistot klausītājus.”
– saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– pēc vebināra varēsiet uzdot vēl 1 jautājumu par semināra tēmu, sūtot to lektoram uz e-pastu;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.