Efektīvu reklāmas kampaņu veidošana uzņēmumiem
GAIDĀMAIS REZULTĀTS
Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāprot noteikt viņu uzņēmuma reklāmas kampaņas mērķus, izstrādāt efektīvas kampaņas scenāriju, iedarbināt maksimāli efektīvus resursus, samazināt īpatizmaksas kampaņai, izstrādāt no konkurentu uzbrukumiem pasargātu reklāmas akciju virkni.
PAMATA IDEJA
Lai veidotu efektīvas reklāmas kampaņas, neder parastas metodes, kuras tikpat labi izmanto arī konkurenti. Ir jāprot veidot jaunus paņēmienus, kurus konkurenti nevar pamanīt, un kuri ļauj pastiprināt reklāmas efektivitāti, vienlaicīgi samazinot izmaksas.
MĒRĶI UN UZDEVUMI
Iemācīt klausītājiem noteikt kampaņas pamatproblēmas, risināt tās, veidot kampaņas tēlu, organizēt maksimālo resursu izmantošanu, slēpt kampaņu no konkurentiem.
SEMINĀRA TĒMAS
1. Reklāmas būtība un mērķi. Reklāmas līmeņi. Psiholoģiskā un sistēmiskā pieejas reklāmai, to atšķirība un efektivitātes salīdzināšana.
2. Fostera līkne reklāmas darbībai. Reklāmas situācijas noteikšana.
3. Sistēmiskā pieeja reklāmas darbībai. Reklāmas kampaņu hierarhija. Prakse.
4. Pretrunu noteikšana, formulēšana un risināšanas metodes. Prakse.
5. Idealitātes princips. Ideālo risinājumu veidošana. Prakse.
6. Kampaņas mērķi, resursi, kompozīcijas. Prakse.
7. Reklāmas akciju veidošana kampaņas ietveros. Prakse.
8. Reakcija uz konkurentu uzbrukumiem kampaņas laikā. Prakse.
9. Kompleksa kampaņas veidošana. Prakse.
SEMINĀRA NORISE
Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
SEMINĀRA VALODA
Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)