Prasmīga vadītāja attiecības ar padotajiem
2024.gada 16., 23., 30.maijā, 6.jūnijā (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebināri tiešsaistē!
Iespējams piedalīties gan visā semināru blokā, gan atsevišķās tā daļās.
SEMINĀRA MĒRĶIS
Papildināt dalībnieku zināšanas un praktiskās iemaņas efektīvākai padoto vadībai.
- Attīstīt izpratni par vadītāja darba izaicinājumiem un efektīviem darbinieku vadīšanas instrumentiem
- Apzināt savas kā vadītāja prasmes un izveidot algoritmu to pilnveidošanai
- Izprast vadīšanas taktikas izvēli, sevis pozicionēšanas nozīmīgumu saskarsmē ar padotajiem
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt efektīvas sarunas ar padotajiem
- Apzināt uzdevumus, atbildības un robežas vadības darbā
- Izprast vadītāja lomu un atbildību uzņēmuma mērķu sasniegšanā
- Pilnveidot komunikācijas prasmes darbā ar padotajiem
- Izprast deleģēšanas svarīgumu un to pārbaudes mehānismus
- Pilnveidot prasmes izmantot sapulci kā efektīvu instrumentu vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
- Attīstīt prasmes savlaicīgi pamanīt un novērst konfliktus
TĒMAS
- Atšķirības starp padoto un vadītāju
- Ko no vadītāja sagaida uzņēmums? Ko sagaida darbinieki?
- Vadības stili un modeļi
- Vadības stila izvēle dažādās situācijās
- Kādas sekas uz padoto atstāj izvēlētais vadības stils?
- Vadītāja lomas darba procesa vadīšanā
- Vadītāja izaicinājumi un iespējas
- Vadītāja ētika
- Sevis pozicionēšana
- Vadītājs kā līderis
- Vadītāja lomas un atbildības
- Resursu apzināšanās un efektīva izmantošana
- Sapulce kā efektīvs instruments vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
- Vajadzīgo prasmju, īpašību apzināšanās un nepieciešamās zināšanās
- Komandas vadība
- Uzmanība, interese un motivācija
- Prasme izvirzīt mērķus
- Uzdevumu deleģēšana, vienošanās par to izpildi un rezultātu novērtēšana
- Konfliktu pamanīšana un novēršana savlaicīgi
- Attieksmes jautājums
- Komunicēšanas zelta vidusceļš darba attiecībās
- Robežu noteikšana
- Verbālie un neverbālie komunikācijas instrumenti
- Kā rodas tenkas, baumas, „klačas”? Kā tās izskaust?
- Kritika un uzslavas
- Konstruktīva saruna
- Atgriezeniskās saites saņemšana no darbiniekiem.
Semināru metodika: tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
Klausītāji savus jautājumus, situāciju aprakstus varēs iesūtīt vēl pirms semināra. Iesūtītie jautājumi tiks izskatīti seminārā. Anonimitāte garantēta.
SEMINĀRU CIKLU VADA
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 25 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.
CENA
piesakoties uz visu semināru ciklu: 180,00 EUR + PVN = 217,80 EUR
piesakoties uz atsevišķām tā daļām: 50,00 EUR + PVN = 60,50 EUR par vienu daļu
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide tiek piemērota, ja pieteiksieties uz visām daļām)
Norises vieta: tiešsaiste
ATSAUKSMES par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:
“Kā vienmēr interesants seminārs, ko vada Laila Majore. Noderīgs ne tikai vadītājiem – iesācējiem, bet arī pieredzējušiem vadītājiem. Noderīgi bija padomi par konfliktu novēršanu, “ideju krātuvīti” un padoto aptauju par vadību. Un, protams, atgādinājums par to, ka “vadītājs vada!” :)”
“Šis bija vērtīgākais un saturīgākais seminārs, kurā man ir bijusi iespēja piedalīties. Ļoti pieredzējusi pasniedzēja, kas spēja ļoti labi ilustrēt teoriju ar krāsainiem piemēriem, kas ļāva viegli uztvert stāstīto.”
“Jā, tēma kā vadītājam šobrīd ļoti aktuāla. Arī seminārā izskanēja doma, ka šī krīze (pārmaiņu laiks) mums daudz ko iemāca, liek pārskatīt gan savu darbošanos, gan domāšanas veidu, saskatīt iespējas augt. Smagākais šobrīd – kā saprast un palīdzēt darbiniekiem tikt galā ar savu psihoemocionālo stāvokli (vadu sociālo dienestu), tātad saprotams, ka nedrīkstam izdegt, lai varētu palīdzēt mūsu klientiem. Prast izvērtēt arī, kas notiek ar mani kā vadītāju… Ļoti patika, ka tika uzsvērts, ka trauksmi un stresu bieži rada neskaidrības. Svarīga ir lietu, procesu SKAIDRĪBA (pat sīkumos). Patika, ka vairākkārt tika uzsvērta atgriezeniskās saites nepieciešamība komunikācijā, mērķu nospraušanā. Par deleģēšanu – tas būs jāpamācās… Prieks bija par to, ka daudz kas tiek ikdienā jau darīts tā, kā vebinārā tika ieteikts. Paldies lektorei. Vienīgais ieteikums – tāda apjoma materiālam varbūt vajag ilgāku laiku atvēlēt.”
“Ļoti labs iespaids, ārkārtīgi pozitīva, iedvesmojoša, zinoša pasniedzēja, tika sniegts ļoti daudz piemēru un viss tika paskaidrots saprotami. Ieguvu atbildes uz jautājumiem. Noteikti iesaku šo pasniedzēju un viņas seminārus. Paldies!”
“Ļoti zinoša lektore, saistot teoriju ar praktiskiem piemēriem, iesaista visu grupu. Labprāt uzkavējas ilgāk, lai atbildētu uz papildus jautājumiem.”
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet stundu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā;
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.