Pozitīvo ieradumu ieviešana darbā un individuāli
Ieviešot pozitīvos ieradumus, Tu zināmā mērā attīsti savas superspējas. Loģiski, ka tas neatrisinās visas Tavas problēmas, bet tas neļaus Tev nogurt bezgalīgajā skrējienā ar neplānotajiem darbiem.
Tev ir izvēle pozitīvos ieradumus attīstīt visā organizācijā vai tikai individuāli, bet abos gadījumos izmaiņas būs jūtamas.
SEMINĀRU CIKLA TĒMAS
Semināra saturs:
- Kā “noķert” to brīdi, kad sākam izdegt?
- Tehnikas ar kuru palīdzību noteikt, kurā izdegšanas stadijā esam un kāpēc izdegam;
- Kā darīt visu iespējamo, lai vismaz apstādinātu šos procesus?
- Izdegšanas mehānismi un to saistība ar dopamīna (labsajūtas un laimes hormons) sistēmām.
Nav iespējams izvairīties no stresa situācijām, tomēr ir iespējams tās izmantot savā labā.
Semināra saturs:
- Stresa mehānismi no smadzeņu darbības principiem;
- Mentālie mehānismi stresa situācijās;
- Veco un Jauno smadzeņu reakcijas uz stresu;
- Grupas reakcijas uz stresa situācijām;
- Grupas vadīšanas metodikas izmantojot stresa mehānismus.
Semināra saturs:
- Mentālie instrumenti gribasspēka vadībai;
- Smadzeņu darbības ritmi un smadzeņu resursi;
- Kur mēs patērējam gribasspēku un kā mazināt tā patēriņu?
- Ieteikumi, knifi un triki gribasspēka gūšanai un tā netērēšanai.
Semināra saturs:
- Produktivitātes instrumenti – nemainot sevi;
- Smadzeņu darbības ritmi un tehnikas;
- Laika tehnikas, kuras neprasa lielu piepūli;
- Mentālo bloku analīze, lai nebremzētu sevi;
- Ieradumu saglabāšanas mehānismi.
SEMINĀRU CIKLU VADA:
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.