Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Personāla lojalitāte – „Kurš vainīgs?” un „Ko darīt?”
Personāla mainība, „haltūras” ārpus darba vietas, pasivitāte, iniciatīvas trūkums, pretošanās – vai darbā nākas ar to sastapties? No Jums prasa šo problēmu atrisināšanu? Tad Jums nepieciešams apmeklēt šo treniņu, lai iegūtu atbildes uz tādiem, šķiet, retoriskiem jautājumiem kā „Kurš vainīgs?” un „Ko darīt?”
MĒRĶAUDITORIJA
Vidējā un augstākā līmeņa vadītāji, personāla vadītāji, personāla attīstības vadītāji.
DARBA ORGANIZĀCIJA
- 1 diena – 8 akadēmiskās stundas
- Aktīva apmācība, izmantojot diskusiju metodes, praktisko vingrinājumu analīzi, lomu spēli.
IZDALES MATERIĀLI
Katrs dalībnieks saņems izdales materiālu – darba grāmatu ar kuru strādās semināra laikā un kuru varēs izmantot turpmākajā darbā.
GALVENĀS SEMINĀRA TĒMAS
- Atrodiet atšķirības – „apmierināts darbinieks” un „lojāls darbinieks”
- Lojalitātes rašanās priekšnoteikumi, nepieciešamie apstākļi lai attīstītos personāla lojalitāte kompānijai
- Jautājuma cena – cik kompānijai izmaksā lojāls darbinieks un cik – nelojāls darbinieks.
Kurš vainīgs?
- Galvenās vadītāja funkcijas darbā ar personālu. Lietišķā spēle „Puzle”. Rezultātu analīze.
- Personāla gaidas attiecībā uz vadītāju.
Ko darīt?
- Personāla lojalitātes veidošana – kādas darbības jāveic?
- Lojalitātes vadības instrumenti:
- Materiālais un nemateriālais atalgojums;
- Kompānijas imidža tēls;
- Kompānijas kultūra un tradīcijas.
SEMINĀRU – TRENIŅU VADA
Jeļena Horoškina
Psiholoģe, organizāciju konsultante un biznesa trenere. Profesionālo pieredzi ieguvusi strādājot par organizāciju psiholoģi un lielāko Latvijas tirdzniecības tīklu personāla vadītāju. 2006.gadā ieguvusi Latvijas biznesa konsultantu asociācijas „Gada konsultanta” nosaukumu. Lektore starptautiskās personāla vadības konferencēs, analītisku rakstu un komentāru autore. Kopš 1997.gada vada treniņus un seminārus lielākajos tirdzniecības tīklos Latvijā, Krievijā un Ukrainā.