Organizācijas iekšējā komunikācija darbinieku motivācijai
Iekšējā komunikācija pati par sevi tiek veidota, lai nodrošinātu veiksmīgu organizācijas uzdevumu un funkciju izpildi, lai veiksmīgāk un ātrāk noritētu sadarbība ar klientiem un sadarbības partneriem. Tad kāpēc gan iekšējo kumunikāciju neveidot arī kā darbinieku motivācijas mehānismu? Kā to izdarīt? Par to arī šī lekcija.
Biheiviorists Andrejs Kozlovs seminārā:
- skaidros, kā iekšējo komunikāciju un organizācijas struktūras veidot tā, lai cilvēki, darbojoties šajās iekšējās struktūrās, būtu daļa no tām, redzētu kopējo mehānismu, izprastu procesu nepieciešamību, gūtu personīgo apliecinājumu caur organizācijas veiksmi un būtu motivēti strādāt (pie kam šajā gadījumā darbinieku apmaksas sistēma ne pavisam nav galvenā motivācijas komponente),
- kā arī apskatīs vairāku Skandināvijas valstu MVU un mazo pašvaldību pozitīvo pieredzi iekšējās komunikācijas izmantošanu darbinieku motivācijas veidošanā un šīs pieredzes pārņemšanas iespējas Latvijas organizācijās.
SEMINĀRA TĒMAS
- Iekšējā komunikācija
- Iekšējās komunikācijas instrumenti
- Iekšējās komunikācijas stratēģija un mērķi
- Motivācija no smadzeņu darbības principa
- Motivācija mehānismus grupās un individuāli
- Motivācijas koncepts organizācijās – praktiskie piemēri no Skandināvijas
SEMINĀRA MĒRĶAUDITORIJA
SEMINĀRU VADA
Andrejs Kozlovs
Kurš izmantojot jaunākās komunikācijas metodes, veidojis komunikāciju modeļus tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c. Vadījis Eiropas Parlamenta projektus, piedalījies starptautisku projektus realizācijā.
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā, maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās.
Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi. Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.