Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei

Seminārs – treniņš pakalpojumu sniedzējiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem

Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk nosaka pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings. Ja klientam, pircējam ir radīti apstākļi, kas atbilst viņa vajadzībām un viņš saņem vairāk kā cerējis, tad klients, pircējs atgriezīsies tieši pieši jums atkal un atkal.

SEMINĀRA – TRENIŅA TĒMAS:

1. Jauna līmeņa merčendaizinga mērķi un uzdevumi

2. Merčendaizinga zelta likumi:

a) 2+/-7
b) skaitlis 3
c) perimetrs

3. Vizuālā merčendaizinga izteiksmes līdzekļi

4. Krāsu likumi, to nozīme un triki merčendaizingā

5. Emocionālie faktori, kas sekmē pirkuma izdarīšanu

6. Merčendaizinga psiholoģiskie aspekti:

a) sajūtu ierosinātāji
b) uztvere un tēli
c) uzmanības apjoms un piesaiste
d) uzmanības pārslēgšana

7. Pircēju, klientu grupas un viņu vajadzības

8. Kas jāņem vērā izvietojot preci, reklāmas, lai apmierinātu klientu vajadzības:

a) skatlogs. Ieejas noformēšana
b) klientu kustība
c) acu līmenis
d) grupēšanas principi
e) ērti, viegli, sasniedzami, pa ceļam
f) figūras un fona likumi
g) preču izvietojums plauktos
h) cenu zīmes, lielums, izvietojums
i) impulsa, ikdienas, sezonas, jaunā u.c. prece
j) aktīvie piedāvājumi

9. Neiromārketings – palīgs merčendaizinga uzdevumu izpildē.

SEMINĀRU VADA

Majore
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.