Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei
Seminārs – treniņš pakalpojumu sniedzējiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem
Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk nosaka pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings. Ja klientam, pircējam ir radīti apstākļi, kas atbilst viņa vajadzībām un viņš saņem vairāk kā cerējis, tad klients, pircējs atgriezīsies tieši pieši jums atkal un atkal.
SEMINĀRA – TRENIŅA TĒMAS:
1. Jauna līmeņa merčendaizinga mērķi un uzdevumi
2. Merčendaizinga zelta likumi:
a) 2+/-7
b) skaitlis 3
c) perimetrs
3. Vizuālā merčendaizinga izteiksmes līdzekļi
4. Krāsu likumi, to nozīme un triki merčendaizingā
5. Emocionālie faktori, kas sekmē pirkuma izdarīšanu
6. Merčendaizinga psiholoģiskie aspekti:
a) sajūtu ierosinātāji
b) uztvere un tēli
c) uzmanības apjoms un piesaiste
d) uzmanības pārslēgšana
7. Pircēju, klientu grupas un viņu vajadzības
8. Kas jāņem vērā izvietojot preci, reklāmas, lai apmierinātu klientu vajadzības:
a) skatlogs. Ieejas noformēšana
b) klientu kustība
c) acu līmenis
d) grupēšanas principi
e) ērti, viegli, sasniedzami, pa ceļam
f) figūras un fona likumi
g) preču izvietojums plauktos
h) cenu zīmes, lielums, izvietojums
i) impulsa, ikdienas, sezonas, jaunā u.c. prece
j) aktīvie piedāvājumi
9. Neiromārketings – palīgs merčendaizinga uzdevumu izpildē.