Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Lietišķais stils apģērbā un darba attiecībās
SEMINĀRA MĒRĶI
Apgūt lietišķās etiķetes principus, iemācīties sasveicināties, iepazīties, atvadīties, atbilstoši lietišķajai etiķetei. Izprast lietišķā stila elementu un tā aksesuāru nozīmi un pielietojumu darba attiecībās, kā arī palīdzēt izveidot ģērbšanās stilu atbilstoši lietišķajai etiķetei.
GALVENĀS TĒMAS
- Ievads lietišķajā etiķetē
- Pirmā iespaida radīšana
- Sasveicināšanās, iepazīšanās, un atvadīšanās
- Vizītkarte
- pielietojums un veidi;
- izmēri un noformējums.
- Dāvanas
- izvēle;
- iegāde un iesaiņojums;
- pasniegšana un saņemšana.
- Lietišķais stils un apģērbs
- Formālais, pusformālais un neformālais līmenis
- Aksesuārā nozīme lietišķajā stilā
- rotaslietas pulksteņi
- brilles
- portfeļi mapes
- pildspalvas
- apavi
- šallītes (sievietēm)
- kaklasaites (vīriešiem)
- Lietišķais ģērbšanās stils sievietēm
- audumu izvēle
- kostīms, kleita
- apavi
- somas
- rotaslietas
- matu sakārtojums
- lietišķi dekoratīva kosmētika (make up)
- Lietišķais ģērbšanās stils vīriešiem
- uzvalki
- kā pareizi izvēlēties žaketi, bikses, kreklu
- piemērotākie audumi
- krekli
- kaklasaites
- siksnas, bikšturi, kurpes
- brilles, pildspalvas un juvelierizstrādājumi
- matu sakārtojums
- Krāsu izvēle un nozīme lietišķajā apģērbā
DALĪBNIEKI
Jebkura līmeņa darbinieki, kuriem ir svarīga lietišķās etiķetes principu apguve.
SEMINĀRU VADA
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.