Kontrreklāma jeb nepamatoto uzbrukumu izmantošana uzņēmuma imidža celšanai
GAIDĀMAIS REZULTĀTS
PAMATA IDEJA
Kontrreklāma ir sava uzņēmuma un personāla imidža celšana izmantojot konkurentu uzbrukumus. Kontrreklāmas, “āķīgo” jautājumu uzdošanas uzbrucējiem un atbilžu uz tādiem jautājumiem veidošanas tehnika pieļauj veiksmīgi atspēkot uzbrukumus un antireklāmas kampaņas, parādīt klientiem uzņēmumu pozitīvā veidā, celt savu un savas organizācijas imidžu, izmantojot konkurentu uzbrukumu.
MĒRĶI UN UZDEVUMI
Apgūt „āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas tehnikas pamatpaņēmienus, kas ļauj veiksmīgi atspēkot antireklāmas kampaņas un celt sava uzņēmuma imidžu. Iemācīt atrast efektīvus risinājumus sarežģītās situācijās, izmantojot konkurentu uzbrukumus sev par labu. Kā arī izprast kontrreklāmu kā procesu, nevis kā atsevišķas akcijas.
SEMINĀRA TĒMAS
1. Kontrreklāmas uzdevumi un būtība. Atšķirība starp plānveidīgu un publisku kontrreklāmu stratēģijām.
2. Kontrreklāmas pamat paņēmieni. Divi kontrreklāmas virzieni.
3. Media-fakti un darbs ar tiem. Prakse.
4. “Āķīgo” jautājumu uzdošanas pamatpaņēmieni. Prakse.
5. Atbilžu pamatpaņēmieni. Prakse.
6. Kontrreklāmas ētika.
SEMINĀRA NORISE
Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
SEMINĀRA VALODA
Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)