Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Kontrreklāma jeb nepamatoto uzbrukumu izmantošana uzņēmuma imidža celšanai

GAIDĀMAIS REZULTĀTS

Klausītājiem pēc kursa beigšanas jāpārzina kontrreklāmas būtība, publiskās kontrreklāmas pamatvirzieni, un jāprot praktiski izmantot “āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas paņēmienus.

PAMATA IDEJA

Kontrreklāma ir sava uzņēmuma un personāla imidža celšana izmantojot konkurentu uzbrukumus. Kontrreklāmas, “āķīgo” jautājumu uzdošanas uzbrucējiem un atbilžu uz tādiem jautājumiem veidošanas tehnika pieļauj veiksmīgi atspēkot uzbrukumus un antireklāmas kampaņas, parādīt klientiem uzņēmumu pozitīvā veidā, celt savu un savas organizācijas imidžu, izmantojot konkurentu uzbrukumu.

MĒRĶI UN UZDEVUMI

Apgūt „āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas tehnikas pamatpaņēmienus, kas ļauj veiksmīgi atspēkot antireklāmas kampaņas un celt sava uzņēmuma imidžu. Iemācīt atrast efektīvus risinājumus sarežģītās situācijās, izmantojot konkurentu uzbrukumus sev par labu. Kā arī izprast kontrreklāmu kā procesu, nevis kā atsevišķas akcijas.

SEMINĀRA TĒMAS

1. Kontrreklāmas uzdevumi un būtība. Atšķirība starp plānveidīgu un publisku kontrreklāmu stratēģijām.

2. Kontrreklāmas pamat paņēmieni. Divi kontrreklāmas virzieni.

3. Media-fakti un darbs ar tiem. Prakse.

4. “Āķīgo” jautājumu uzdošanas pamatpaņēmieni. Prakse.

5. Atbilžu pamatpaņēmieni. Prakse.

6. Kontrreklāmas ētika.

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRA VALODA

Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

SEMINĀRU VADA

Muraskovskis
Jūlijs Muraškovskis
Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

SEMINĀRA ILGUMS: 16 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.
Print Friendly, PDF & Email

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.