Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Kā pārdot vienmēr? Preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana
SEMINĀRA MĒRĶI
Apgūt pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, sākot no sagatavošanās pārdošanai un potenciālo klientu noteikšanas, līdz pārdošanas procesam un tā novērtējumam. Semināra tēmas iespējams izvēlēties, atbilstoši katra uzņēmuma mērķiem un vajadzībām.
SEMINĀRA UZDEVUMI
- Pilnveidot profesionālu apkalpošanas kultūra un komunikāciju ar klientu;
- Izprast attieksmes nozīmīgumu saskarsmē ar klientiem;
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas dažādās situācijās;
- Izprast profesionālas apkalpošanas noslēpumus darbā ar klientiem, taupot laiku un resursus;
- Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē profesionālam darbam ar klientiem;
- Pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu un stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties;
- Attīstīt spēju neuztvert personiski un vadīt savas emocijas;
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
- Apgūt profesionālas iemaņas klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanai kā klātienē, tā arī darbam pa tālruni;
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
- Korporatīvā tēla pilnveidošana.
SEMINĀRA TĒMAS
- Sagatavošanās pārdošanai
- Potenciālais klients – kā to noskaidrot?
- Klientu tipoloģija
- Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
- ievads
- informēšana
- argumenti, prezentēšana
- mērķis
- Jautājumi pārdošanā
- Prasme klausīties
- Efektīva prezentācija
- Prezentācijas mērķis
- Prezentācijas likumi:
- izskaidrošana
- rādīšana
- iesaistīšana
- apstiprināšana
- Telefonmārketings pārdošanā
- Tālruņa izmantošanas piecu soļu metode:
- iemesls
- ieguvums
- sarunas ilgums
- novērtējums
- tikšanās laiks
- Secinājumi, statistika, novērtējums
DALĪBNIEKI
Pārdevēji – konsultanti, darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji.
SEMINĀRA NORISE
Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.