Kā izdzīvot toksiskā darba vidē?
2024.gada 12.novembrī (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebinārs tiešsaistē!
Toksiska darba vide var rasties dažādu iemeslu dēļ, bieži vien no negatīvas kultūras, saziņas traucējumiem un neveselīgām attiecībām darbā.
Šeit ir daži no galvenajiem iemesliem, kāpēc darba vide var kļūt toksiska:
- ja vadītāji nav pieejami vai nevēlas risināt problēmas un konfliktus, darba vide var kļūt haotiska un destruktīva;
- situācijās, kad vadība izceļ un atbalsta tikai izredzētos, radot netaisnības sajūtu, var izraisīt spriedzi un neapmierinātību kolektīvā;
- nereāli termiņi un pārmērīgs darba apjoms var novest pie hroniska stresa un pastāvīga spiediena, kas rada trauksmi un diskomfortu;
- ja darbinieku sasniegumi netiek pienācīgi novērtēti vai tiek ignorēti, veicina vilšanos un zemu motivāciju.
Seminārā tiks apskatīti šādi temati:
- Kā uzturēt garīgo veselību toksiskā darba vidē.
- Kā efektīvi pārvaldīt savu enerģiju šādā vidē.
- Kā saglabāt pozitīvu domāšanu un veicināt smadzeņu neiroplastiskumu.
- Stratēģijas darbā ar toksiskām situācijām un personām.
- Kā izmantot negatīvas situācijas savā labā.
SEMINĀRU VADA
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
CENA
1 dalībniekam: 46,00 EUR + PVN = 55,66 EUR
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide šim pasākumam piemērota netiek)
Grupu biļetes (vairākus dalībniekus piesakot vienlaicīgi):
Dalībnieku skaits | Atlaide % | Cena ar atlaidi par 1 dalībnieku * (bez PVN) |
---|---|---|
2-3 dalībnieki | 10% | 41,40 EUR |
4-5 dalībnieki | 15% | 39,10 EUR |
6-9 dalībnieki | 20% | 36,80 EUR |
10 un vairāk | 32% | 31,28 EUR |
Ja vēlaties noorganizēt šo semināru tikai savas organizācijas dalībniekiem, lūdzu, rakstiet uz pacagenda@pacagenda.lv, norādot aptuveno dalībnieku skaitu, vēlamo ilgumu, norises vietu (ja klātiene).
Vai arī zvaniet +371 22010175.
Norises vieta: tiešsaiste
ATSAUKSMES par iepriekšējiem Andreja vadītajiem semināriem:
“Vebinārs bija ļoti noderīgs gan ikdienas darbam ar klientiem un kolēģiem, gan privātajā komunikācijā ikdienas dzīvē. Noteikti ieteiktu to visiem klientu apkalpošanā strādājošajiem. Ieteiktu to arī vadītājiem, lai labāk izprastu darbinieku motivāciju un iemeslus darbinieku izdegšanai.”
“Seminārā dzirdētā informācija ļoti sasaucās ar to, kā jūtu un domāju, tikai šeit tas tika zinātniski pamatots. Bija interesanti un priecīgi. Būtu laimīga, ja šo semināru noklausītos ikviens (neatkarīgi no nodarbošanās).”
“Andrejs Kozlovs – lektors, kas māk pārliecināt, iedvesmot, vairot pozitīvo. Prieks un vēlme vēl klausīties un mācīties no šī lektora.”
– saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet stundu pirms pirmā vebināra, uz kuru esat pieteicies;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā savā e-pastā;
– pēc vebināra Jums būs iespēja uzdot vēl vienu jautājumu lektoram WhatsApp ziņā;
– vebinārs tiks ierakstīts un, ja kādam dalībniekam nebūs iespējas piedalīties tiešsaistē, pēc pieprasījuma būs iespējams saņemt pieeju vebināra ierakstam (ieraksts būs skatāms 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.