Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana, konfliktu risināšana, darbs ar grūto klientu, administratoru kursi

Administratoru kursi

UZZINĀT CENU SEMINĀRA MĒRĶI Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt? Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija. Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu; Korporatīvā tēla

Administratoru kursi Read More »

Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs un pasīvs klients, “laika zagļu” un izdegšanas minimizēšana, apmierinātības izvērtēšana

UZZINĀT CENU Klients ir apmierināts, ja viņš nepatērē daudz enerģijas un laika, lai sasniegtu sev vēlamo, un tajā pašā laikā pakalpojuma / preces sniedzējs arī nedrīkst tērēt daudz enerģijas un

Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs un pasīvs klients, “laika zagļu” un izdegšanas minimizēšana, apmierinātības izvērtēšana Read More »

Profesionālo kompetenču pilnveide saskarsmē ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām

UZZINĀT CENU SEMINĀRA – TRENIŅA MĒRĶIS Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas un pilnveidot kompetences, kas nepieciešamas sarežģītās, problemātiskās jeb konfliktsituācijās, kas ļautu dalībniekiem veikt nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē,

Profesionālo kompetenču pilnveide saskarsmē ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām Read More »

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.