Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Kad un kā jāsastāda akts par nelaimes gadījumu darbā?

Drukāt

Semināra galvenā tēma – ko darīt, ja noticis nelaimes gadījums darbā?

Seminārā izskatāmie jautājumi:

  1. Kuri nelaimes gadījumi, ja tie notikuši darbā, jāizmeklē?
  2. Kādām iestādēm jāziņo par nelaimes gadījumu darbā?
  3. Kādi dokumenti nepieciešami, lai sastādītu aktu par nelaimes gadījumu darbā?
  4. Vai vienmēr akts jāreģistrē Valsts darba inspekcijā?
  5. Dažādu situāciju izskatīšana, praktiska akta sastādīšana.

Semināru vada: Sandra Bambe – darba aizsardzības jomā praktizē jau no 1996.gada. 10 gadu pieredze strādājot Valsts darba inspekcijā gan par ierindas inspektori, gan sektora vadītāju. Kā darba aizsardzības speciālists, strādā dažādu nozaru uzņēmumos. Ir ieguvusi profesionālo maģistra grādu Darba aizsardzībā.

Mērķauditorija: darbinieki, kas saistīti ar Darba aizsardzības sistēmu uzraudzību uzņēmumos.

Semināra ilgums: 2,5 stundas

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.


Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki apmācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Uzzināt vairāk  

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Uzzināt vairāk  

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
Jūs interesējošās tēmas:

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

Copyright © PAC Agenda

Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!