Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana. VIP klientu apkalpošana.

Drukāt Nosūtīt

Semināra mērķi: apgūt dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas.

Semināra tēmas:

  1. Komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības:
    • VIP klientu apkalpošanas principi. VIP klientu vērtības, vēlmes, prasības;
    • kontakta nodibināšana;
    • „pakalpojuma sniegšanas pozīcija” kā efektīvas komunikācijas instruments;
    • neverbālā komunikācija;
    • personīgā saskarsmes stila, domāšanas šablonu un uzvedības stratēģiju analīze. Iespējamo uzvedības modeļu izstrāde. Lomu spēles.
  2. Sagatavošanās pārdošanai
  3. Klientu tipoloģija
  4. Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
    Pārdošana treniņš
    • ievads;
    • informēšana;
    • argumenti, prezentēšana;
    • mērķis.
  5. Jautājumi pārdošanā
  6. Prasme klausīties
  7. Darbs ar iebildumiem (tajā skaitā arī iebildumiem attiecībā uz cenu)
  8. Dārgo preču un pakalpojumu efektīva prezentācija
  9. Prezentācijas mērķis
  10. Prezentācijas likumi:
    • izskaidrošana;
    • rādīšana;
    • iesaistīšana;
    • apstiprināšana.
  11. Ilgtermiņa attiecību ar klientu nodibināšana un uzturēšana. Kā pabeigt darījumu ar VIP – klientu, lai viņš atgrieztos atkal un tieši pie Jums.
  12. Secinājumi, statistika, novērtējums

Semināru vada: Laila Majore - praktizējoša mediatore, psiholoģe, lektore, uzņēmēja. Ieguvusi divzvaigžņu mediatora sertifikātu. Profesionālā maģistra grāds psiholoģijā. Praktizē privātpraksē. Latvijas psihologu biedrības biedrs. 17 gadus SIA „Pieci elementi” vadītāja; līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada biedrības „LEVIC” direktore. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību centros par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

Dalībnieki: pārdevēji – konsultanti, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji, u.c. darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu augšējā cenu segmentā.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 6 stundas

Copyright © PAC Agenda