Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Telemārketings

Drukāt Nosūtīt

Mērķauditorija: šis seminārs – treniņš ir nepieciešams visiem, kas pa telefonu pārdod preces, pakalpojumus, tikšanās.

Semināra – treniņa darba organizācija:

  • ilgums: 2 dienas – 16 akadēmiskās stundas,
  • aktīva apmācība izmantojot diskusiju metodes, praktisku vingrinājumu analīzi, lomu spēles.

Semināra treniņa materiāli: katrs semināra dalībnieks saņems izdales materiālu – darba grāmatu, ar kuru strādās semināra laikā un kuru pēc tam varēs izmantot, atgriežoties darbā.

Galvenās tēmas:

    • Sagatavošanās „aukstajiem” zvaniem. Ko nepieciešams zināt par klientu pirms zvana?
    • Kāpēc klienti jūs „atšuj”? Izskatīsim biežāk pieļautās „auksto” zvanu kļūdas.
Klientu apkalpošana pa tālruni
  • Psiholoģiskā noskaņošanās „aukstajam” zvanam, vai kā piezvanīt tā, lai klients nevarētu jums atteikt.
  • Zvana klientam algoritms.
  • Balss treniņš – pārliecinātas un patīkamas intonācijas.
  • Kā atrādāt ar tipiskiem klientu iebildumiem: nav laika, nav naudas, atsūtiet pa e – pastu, mēs sadarbojamies ar citu kompāniju.
  • Pakalpojumu pārdošanas pa telefonu īpatnības.

Semināra – treniņa autore un vadītāja: Jeļena Horoškina – psiholoģe, organizāciju konsultante un biznesa trenere. Profesionālo pieredzi ieguvusi strādājot par organizāciju psiholoģi un lielāko Latvijas tirdzniecības tīklu personāla vadītāju. 2006.gadā ieguvusi Latvijas biznesa konsultantu asociācijas „Gada konsultanta” nosaukumu. Lektore starptautiskās personāla vadības konferencēs, analītisku rakstu un komentāru autore. Kopš 1997.gada vada treniņus un seminārus lielākajos tirdzniecības tīklos Latvijā, Krievijā un Ukrainā.

Copyright © PAC Agenda