Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Skaistumkopšanas salonu vadība un serviss

Drukāt Nosūtīt

Galvenā ideja: Seminārs – treniņš izstrādāts, lai sniegtu kompleksas zināšanas par skaistumkopšanas salonu vadības un servisa uzlabošanas praktiskajiem aspektiem. Kā arī uzlabotu spēju analizēt esošo servisa struktūru, ekonomētu un optimizētu līdzekļu izlietošanu tās uzlabošanai.

Galvenās tēmas:

  1. Salona korporatīvais imidžs un mārketings
    • Imidžs un pozicionēšana;
    • Reklāmas nesēju apskats, izmaksas, atdeve;
    • Klientu lojalitātes programmas un ilgtermiņa attiecību izveidošana ar klientiem.
  2. Iekšējais mārketings kā salona apgrozījuma palielināšanas līdzeklis
    • Rotācija;
    • Administratoru darbs.
  3. Skaistumkopšanas salona merčendaizings
    • Vizuālo elementu vadošā loma;
    • Izvietojums plauktos un pārdošana;
    • Apgaismojuma, krāsu, aromātu efekti.
  4. Augsta klientu servisa algoritms skaistumkopšanas salonā
    • Apkalpošanas shēmu diagnostika;
    • Kā novērtēt klientu servisa līmeni?
  5. Skaistumkopšanas salona personāla vadība
    • Skaistumkopšanas salona personāla piesaiste, atlase un pieņemšana darbā;
    • Konflikti. Risināšanas ceļi;
    • Personāla motivācija. Individuālās un grupu shēmas.

Dalībnieki: skaistumkopšanas salonu vadītāji, īpašnieki u.c. interesenti.

Semināra norise: apmācības notiek tematisku sesiju veidā. Tās sastāv no:

  • Teorijas pamatprincipu izklāsta;
  • Intensīva darba situāciju treniņa.

Semināra ilgums: 6 stundas

Copyright © PAC Agenda