Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Lietišķā saskarsme pa tālruni

Drukāt Nosūtīt

Semināra mērķi:

  • Paaugstināt lietišķās saskarsmes pa tālruni efektivitāti;
  • Apgūt profesionālas saskarsmes pa tālruni principus un struktūru;
  • Attīstīt iemaņas veidot priekšstatu par uzņēmumu saskarsmē pa tālruni;
  • Izprast lietišķās saskarsmes pa tālruni kvalitātes nozīmīgumu.

Semināra tēmas:

  1. Baušļi.
  2. Prasme klausīties
  3. Darbs ar balsi- kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
  4. Izzināšanas process ( vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumu maksimālam rezultātam)
  5. Prasme ieinteresēt
  6. Tālruņa izmantošanas septiņu soļu metode:
    • Iemesls
    • Mērķis
    • Ieguvums
    • Sarunas ilgums
    • Novērtējums
    • Tikšanās laiks
  7. Pārliecināšanās par abpusēji iegūtās informācijas precizitāti
  8. Kā sarunu veidot uz individuālu pieeju, lai klients justu savu nozīmību?
  9. Kad jūs kādam zvanāt
  10. Klientu apkalpošana pa tālruni
  11. Kad zvana Jums
  12. Kā atstāt labu iespaidu
  13. Ko darīt ar niknu klientu?
  14. Emocionālā pašregulācija
  15. Galvenās kļūdas darbā pa tālruni:
    • Uzņēmuma nemākulīga prezentēšana
    • Steiga
    • Balss tonis
    • Klientu vēlmju neizzināšana
    • Neelastīgums
    • Atgriezeniskās saites neesamība
    • Apstiprināšanas neesamība
  16. Biznesa standarts telekomunikācijās

Semināru vada: Laila Majore – praktizējoša mediatore, psiholoģe, lektore, uzņēmēja. Ieguvusi divzvaigžņu mediatora sertifikātu. Profesionālā maģistra grāds psiholoģijā. Praktizē privātpraksē. Latvijas psihologu biedrības biedrs. 17 gadus SIA „Pieci elementi” vadītāja; līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada biedrības „LEVIC” direktore. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību centros par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 4 - 8 stundas

Copyright © PAC Agenda