Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Efektīvu reklāmas kampaņu veidošana uzņēmumiem

Drukāt Nosūtīt

Gaidāmais rezultāts: pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāprot noteikt viņu uzņēmuma reklāmas kampaņas mērķus, izstrādāt efektīvas kampaņas scenāriju, iedarbināt maksimāli efektīvus resursus, samazināt īpatizmaksas kampaņai, izstrādāt no konkurentu uzbrukumiem pasargātu reklāmas akciju virkni.

Galvenā ideja: lai veidotu efektīvas reklāmas kampaņas, neder parastas metodes, kuras tikpat labi izmanto arī konkurenti. Ir jāprot veidot jaunus paņēmienus, kurus konkurenti nevar pamanīt, un kuri ļauj pastiprināt reklāmas efektivitāti, vienlaicīgi samazinot izmaksas.

Mērķi un uzdevumi: iemācīt klausītājiem noteikt kampaņas pamatproblēmas, risināt tās, veidot kampaņas tēlu, organizēt maksimālo resursu izmantošanu, slēpt kampaņu no konkurentiem.

Semināra tēmas:

1. Reklāmas būtība un mērķi. Reklāmas līmeņi. Psiholoģiskā un sistēmiskā pieejas reklāmai, to atšķirība un efektivitātes salīdzināšana.

2. Fostera līkne reklāmas darbībai. Reklāmas situācijas noteikšana.

3. Sistēmiskā pieeja reklāmas darbībai. Reklāmas kampaņu hierarhija. Prakse.

4. Pretrunu noteikšana, formulēšana un risināšanas metodes. Prakse.

Mārketinga kursi

5. Idealitātes princips. Ideālo risinājumu veidošana. Prakse.

6. Kampaņas mērķi, resursi, kompozīcijas. Prakse.

7. Reklāmas akciju veidošana kampaņas ietveros. Prakse.

8. Reakcija uz konkurentu uzbrukumiem kampaņas laikā. Prakse.

9. Kompleksa kampaņas veidošana. Prakse.

Semināru vada: Jūlijs Muraškovskis - Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ-Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 24 stundas

Semināra valoda: latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

Copyright © PAC Agenda