Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Efektīvu reklāmas kampaņu veidošana uzņēmumiem

GAIDĀMAIS REZULTĀTS

Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāprot noteikt viņu uzņēmuma reklāmas kampaņas mērķus, izstrādāt efektīvas kampaņas scenāriju, iedarbināt maksimāli efektīvus resursus, samazināt īpatizmaksas kampaņai, izstrādāt no konkurentu uzbrukumiem pasargātu reklāmas akciju virkni.

PAMATA IDEJA

Lai veidotu efektīvas reklāmas kampaņas, neder parastas metodes, kuras tikpat labi izmanto arī konkurenti. Ir jāprot veidot jaunus paņēmienus, kurus konkurenti nevar pamanīt, un kuri ļauj pastiprināt reklāmas efektivitāti, vienlaicīgi samazinot izmaksas.

MĒRĶI UN UZDEVUMI

Iemācīt klausītājiem noteikt kampaņas pamatproblēmas, risināt tās, veidot kampaņas tēlu, organizēt maksimālo resursu izmantošanu, slēpt kampaņu no konkurentiem.

SEMINĀRA TĒMAS

1. Reklāmas būtība un mērķi. Reklāmas līmeņi. Psiholoģiskā un sistēmiskā pieejas reklāmai, to atšķirība un efektivitātes salīdzināšana.

2. Fostera līkne reklāmas darbībai. Reklāmas situācijas noteikšana.

3. Sistēmiskā pieeja reklāmas darbībai. Reklāmas kampaņu hierarhija. Prakse.

4. Pretrunu noteikšana, formulēšana un risināšanas metodes. Prakse.

5. Idealitātes princips. Ideālo risinājumu veidošana. Prakse.

6. Kampaņas mērķi, resursi, kompozīcijas. Prakse.

7. Reklāmas akciju veidošana kampaņas ietveros. Prakse.

8. Reakcija uz konkurentu uzbrukumiem kampaņas laikā. Prakse.

9. Kompleksa kampaņas veidošana. Prakse.

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRA VALODA

Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

SEMINĀRU VADA

Muraskovskis
Jūlijs Muraškovskis
Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

SEMINĀRA ILGUMS: 24 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.
Print Friendly, PDF & Email

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.