Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Pasniedzēja Laila Majore teorētisko materiālu māk lieliski papildināt ar reāliem piemēriem, tādā veidā padarot vieglāk uztveramu un saprotamu kursa tēmu.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Ģirts Vanags
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Ļoti noderīgs seminārs. Iesaku šādus seminārus apmeklēt visiem! Paldies!!!
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: ---
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Interesanta un pārdomāta programma.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Anžela Saveļjeva
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības iecirkņa vadītājs
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Ļoti profesionāla lektore.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Kārlis Patmalnieks
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības iecirkņa vadītājs
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Protams, daudzas no seminārā izskatītajām lietām tiek izmantotas ikdienā, tomēr hierarhiskā sistēmā strādā darbinieku vēlme savu neapmierinātību par kādu no procesiem darīt aktuālu, līdz viņa problēma tiek atrisināta. Tās, protams, ir viņa tiesības, ko bieži vien viņš vēlas risināt vairākos līmeņos vienlaicīgi, tādējādi nodrošinoties, lai problēma tiktu atrisināta.
Pēc semināra guvu atziņu, ka darbinieks jāpārliecina, ka viņa problēma ir atrisināta pamatā.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: ---
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Paldies par pamudinājumu aizdomāties par radušos problēmu cēloņiem un padomiem kā risināt konfliktsituācijas!
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Aija Sedelniece
RP SIA "Rīgas satiksme"
Tramvaju depo vadošais darbu rīkotājs
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Ar semināru esmu apmierināts.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Boriss Vulfsons
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības iecirkņa vadītājs
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Šo semināru varētu ieteikt jebkuram uzņēmumam, organizācijai, kuru darbiniekiem darbs ir ar klientiem.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Arnolds Leonovičs
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības iecirkņa vadītāja vietnieks
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Ļoti patika semināra vadīšanas stils, piemēri no dzīves, kas palīdzēja izprast problēmas.
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Guntis Daukste
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības iecirkņa vadītājs
Par semināru "Komunikācijas prasmes un problēmsituāciju risināšana" 23.11.2013

Vienkārši, saprotami, var izmantot praktiski darbā.
Esmu apmierināta. Veiksmi darbā!
 
Datums: 23 Novembris 2015
Vārds: Gaļina Javorska
RP SIA "Rīgas satiksme"
maršrutu pārraudzības vadītāja vietniece


Iesniegt atsauksmi
* šie lauki ir obligāti.
Jūsu vārds:*
E-pasta adrese:*
Seminārs, par kuru vēlaties iesniegt atsauksmi:
Darba vieta:
Ieņemamais amats:
Drošības kods:
Ievadiet drošības kodu šeit:*
Lūdzu, ierakstiet savu atsauksmi šeit:*

Copyright © PAC Agenda