Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Uzņēmumu efektīvas reklāmas paņēmieni

Drukāt Nosūtīt

Gaidāmais rezultāts: klausītājiem pēc kursa beigšanas jāprot noteikt potenciālo klientu stereotipus, piemeklēt stereotipu korekcijas paņēmienus, piemeklēt visefektīvākos kanālus, plūsmas un mezglus reklāmas informācijas izplatīšanai, sastādīt efektīvus reklāmas paziņojumus.

Glvenā ideja: efektīvas reklāmas paņēmieni ļauj izcelt konkrēta uzņēmuma reklāmas kampaņu uz citu reklāmu fona un būtiski paaugstināt tās efektivitāti. Šie paņēmieni ir izstrādāti uz pasaules labāko reklāmas veidotāju pieredzes pamata, ņemot vērā postpadomju un Latvijas reklāmas telpas īpatnības.

Mērķi un uzdevumi: apmācīt klausītājus efektīvas reklāmas izstrādāšanas pamata paņēmieniem. Iemācīt pielietot tipveida un nestandarta reklāmas līdzekļus, iepazīstināt ar reklāmas akciju veidošanas principiem.

Semināra tēmas:

1. Ievads. Reklāmas mērķi un uzdevumi.

2. Reklāmas uztveres psihofizioloģiskie pamati. Stereotipi. Reklāmas uztveres līmeņi.

3. Potenciālo klientu stereotipu noteikšanas paņēmieni. Prakse.

4. Izmaiņu līmeņi. Idealitātes princips. Resursi efektīvas reklāmas veidošanai. Sociālās plūsmas un to mezgli. Prakse.

5. Reklāmas uztveres ķēdīte. Tipveida potenciālo klientu stereotipi. Prakse.

6. Pozitīvo stereotipu koriģēšanas paņēmieni. Klienta pievienošana vajadzīgai darbībai un vajadzīgiem tēliem.

Reklāmas kursi

7. Negatīvo stereotipu koriģēšanas paņēmieni. Prakse.

8. Reklāmas akcijas. Primārā akcija – sludinājums. Efektīva reklāmas sludinājuma sastāvs un sastādīšanas paņēmieni. Prakse.

9. Tipveida tiešas reklāmas kompozīcijas.

10. Tipveida slēptas reklāmas kompozīcijas.

Semināru vada: Jūlijs Muraškovskis - Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ-Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 24 stundas

Semināra valoda: latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

Copyright © PAC Agenda