Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Kā pārdot vienmēr? Preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana.

Drukāt Nosūtīt

Semināra mērķi: apgūt pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, sākot no sagatavošanās pārdošanai un potenciālo klientu noteikšanas, līdz pārdošanas procesam un tā novērtējumam. Semināra tēmas iespējams izvēlēties, atbilstoši katra uzņēmuma mērķiem un vajadzībām.

Semināra tēmas:

  1. Sagatavošanās pārdošanai
  2. Potenciālais klients – kā to noskaidrot?
  3. Klientu tipoloģija
  4. Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
    • ievads
    • informēšana
    • argumenti, prezentēšana
    • mērķis
  5. Jautājumi pārdošanā
  6. Prasme klausīties
  7. Efektīva prezentācija
  8. Prezentācijas mērķis
  9. Prezentācijas likumi:
  10. Telefonmārketings pārdošanā
  11. Tālruņa izmantošanas piecu soļu metode:
    • iemesls
    • ieguvums
    • sarunas ilgums
    • novērtējums
    • tikšanās laiks
  12. Secinājumi, statistika, novērtējums

Dalībnieki: pārdevēji – konsultanti, darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 5 stundas

Copyright © PAC Agenda