Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Administratoru kursi

Drukāt Nosūtīt

  • Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt?
  • Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija.

Semināra mērķi:

  • Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu;
  • Korporatīvā tēla pilnveidošana;
  • Iegūt motivāciju un pārliecību par savām spējām.

Semināra tēmas:

  1. Es un kompānija (mani mērķi, kompānijas mērķi, lojalitāte u.c.)
  2. Administratora pamatīpašības
  3. Mērķis – klients
  4. Darba uzdevumi
  5. Pirmais iespaids
  6. Apģērba etiķete
  7. Koptēls
  8. Sagatavošanās procedūra un pozitīvā klimata radīšana
  9. Darbs ar klientu:
    • Sagaidīšana
    • Sasveicināšanās etiķete
    • Klienta apkalpošanas etiķete
    • Neverbālā komunikācija
    • Verbālā komunikācija
    • Pakalpojumi un preču pārdošana ***
    • Klienta izzināšana (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumi maksimālam rezultātam)
    • Problēmsituāciju risināšana. Pozitīvu rezultātu panākšana
    • Atvadīšanās
  10. Saskarsme pa telefonu (telefonmārketings)
  11. Citu darbinieku vadīšana

*** Iespējams paplašināts seminārs. Skatīt - Kā pārdot vienmēr? Preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana.

Semināru vada: Laila Majore – psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

Dalībnieki: profesionālu SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, sporta, atpūtas un veselības aprūpes centru darbinieki.

Semināra pasniegšanas metodika: seminārs sagatavots saskaņā ar aktuālajām motivācijas un vadības teorijām, kā arī ņemot vērā nozares specifiku.

Semināra ilgums: 5 stundas

Copyright © PAC Agenda