Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Kontrreklāma jeb nepamatoto uzbrukumu izmantošana uzņēmuma imidža celšanai

Drukāt Nosūtīt

Gaidāmais rezultāts: klausītājiem pēc kursa beigšanas jāpārzina kontrreklāmas būtība, publiskās kontrreklāmas pamatvirzieni, un jāprot praktiski izmantot “āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas paņēmienus.

Pamata ideja: kontrreklāma ir sava uzņēmuma un personāla imidža celšana izmantojot konkurentu uzbrukumus. Kontrreklāmas, “āķīgo” jautājumu uzdošanas uzbrucējiem un atbilžu uz tādiem jautājumiem veidošanas tehnika pieļauj veiksmīgi atspēkot uzbrukumus un antireklāmas kampaņas, parādīt klientiem uzņēmumu pozitīvā veidā, celt savu un savas organizācijas imidžu, izmantojot konkurentu uzbrukumu.

Mērķi un uzdevumi: apgūt „āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas tehnikas pamatpaņēmienus, kas ļauj veiksmīgi atspēkot antireklāmas kampaņas un celt sava uzņēmuma imidžu. Iemācīt atrast efektīvus risinājumus sarežģītās situācijās, izmantojot konkurentu uzbrukumus sev par labu. Kā arī izprast kontrreklāmu kā procesu, nevis kā atsevišķas akcijas.

Semināra tēmas:

1. Kontrreklāmas uzdevumi un būtība. Atšķirība starp plānveidīgu un publisku kontrreklāmu stratēģijām.

2. Kontrreklāmas pamat paņēmieni. Divi kontrreklāmas virzieni.

3. Media-fakti un darbs ar tiem. Prakse.

4. “Āķīgo” jautājumu uzdošanas pamatpaņēmieni. Prakse.

5. Atbilžu pamatpaņēmieni. Prakse.

6. Kontrreklāmas ētika.

Pasniedzējs: Jūlijs Muraškovskis - Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ-Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 16 stundas

Semināra valoda: latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

Copyright © PAC Agenda