Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Kad un kā jāsastāda akts par nelaimes gadījumu darbā?

Drukāt Nosūtīt

Semināra galvenā tēma – ko darīt, ja noticis nelaimes gadījums darbā?

Seminārā izskatāmie jautājumi:

  1. Kuri nelaimes gadījumi, ja tie notikuši darbā, jāizmeklē?
  2. Kādām iestādēm jāziņo par nelaimes gadījumu darbā?
  3. Kādi dokumenti nepieciešami, lai sastādītu aktu par nelaimes gadījumu darbā?
  4. Vai vienmēr akts jāreģistrē Valsts darba inspekcijā?
  5. Dažādu situāciju izskatīšana, praktiska akta sastādīšana.

Semināru vada: Sandra Bambe – darba aizsardzības jomā praktizē jau no 1996.gada. 10 gadu pieredze strādājot Valsts darba inspekcijā gan par ierindas inspektori, gan sektora vadītāju. Kā darba aizsardzības speciālists, strādā dažādu nozaru uzņēmumos. Ir ieguvusi profesionālo maģistra grādu Darba aizsardzībā.

Mērķauditorija: darbinieki, kas saistīti ar Darba aizsardzības sistēmu uzraudzību uzņēmumos.

Semināra ilgums: 2,5 stundas

Copyright © PAC Agenda